Trainers Professional

M

minikaninen

Är lite nyfiken på vad folk har för åsikter om Trainers hoppsadlar... Ska ev. köpa en till min pålle.
Har provat den ett par gånger och tycker själv den är skön och ligger bra på hästen.

Men vore kul att höra andras åsikter också

Sv: Trainers Professional

Har en sän som jag haft i 3år. Den är skön o bra o rida i tycker jag, andra som har ridit i den har oxå tyckt att det var en skön sadel.
Dock måste jag väl snart göra mig av med min då den inte passar riktigt bra på min nya häst...

Sv: Trainers Professional

De har en sån på ridklubben jag rider för... Riktigt skön faktiskt, de har väl haft den i snart 3år och är fortfarande jättefin i lädret (den bruna). Passar ypperligt till mina normal långa ben! :)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Piaff
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
878
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
2 052
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka