M

Moej

Någon som har ett program på trail beginners? eller vanliga trail? Spelar ingen roll vad som finns i programmet, bara jag får ett exempel på hur det kan se ut :D

Sv: Trail

Det finns mönster (trail, horsemanship och sånt) ifrån WRG (Western Riders Gotland) gamla tävlingar på deras hemsida. Det är lite svårt att hitta, men det finns! :)

ooh =) var inne där och tittade (WRGs hemsida) och hittade en del hinder jag definitivt tänker använda mig av när jag tränar =). Har varit inne på Showhorsepromotions förut också, och dom har ju en hel del superkul mönster!

Om du vill se nåt riiiktigt avancerat, gå in på Tim "The Trail Man" Kimuras hemsida ;) :crazy: Såna mönster lär vi nog inte se i Sverige på ett bra tag...

Fy satan, vilket långt mönster han hade på sin hemsida! :eek: Jag skulle aldrig kunna komma ihåg allt det där! Undrar hur många bommar det är med i det egentligen?

Joo, det är nästan sjukt =/, fast tänkt att kunna ta sig igenom en sån där bana *drömmer*. Jag och en kompis räknade dem, kommer inte riktigt ihåg men det var nog närmare 90-100 st :crazy:

westerntjej skrev:
Jag och en kompis räknade dem, kommer inte riktigt ihåg men det var nog närmare 90-100 st :crazy:

90 - 100 bommar!? :eek: My god, vem har släpat på dom bommarna undrar man ju! Tänk på tiden det skulle ta att bygga upp en sån bana på en tävling! Man skulle ju hinna bli gråhårig innan banbyggandet var klart... :D

Liknande trådar

Övr. Katt Att ha en långhårig misse och inte gilla att ha katthår överallt är ingen bra kombo :laugh: Men jag tycker om prinsessan väldigt...
2
Svar
23
· Visningar
688
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 509
Senast: Mia_R
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 581
Senast: Habina
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
589
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka