Trähästar.

annie_cool

Trådstartare
Lekte ni med trähästar när ni var små? och gör ni det nu och så? Vet att det är en Barnlig fråga men jag gjorde det när jag var mindre.
 
Lekte ni med trähästar när ni var små? och gör ni det nu och så? Vet att det är en Barnlig fråga men jag gjorde det när jag var mindre.

Inte så mycket trähästar, men jag hade käpphästar som jag hade hopptävlingar med i källaren, och så sydde jag små mjukishästar som jag gjorde utrustning till, och så hade jag ett par My Little Pony.
 
Käpphäst men mest en häst till Cindy... Mina kompisar lekte med Barbie och Cindy och jag lekte bara med hästen. Hade stall, sadel, träns, borstar och massa annat. Jag var bara intesserad av hästen och inte Cindy och Barbie.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När barnen ville ha trähästar att leka med ställde pappa Kent Westman upp. Några utemöbler fick nytt liv och vips så stod det två hästar...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: Gunnar
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 056
Senast: Linda_A
·
  • Artikel
Hästnyheter ”Ridskolor lär inte barn rida med små hjälper.” Sagt från en person som själv inte undervisar elever. Ett påstående som jag ställde mig...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Gunnar
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Hundförarjacka
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp