Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan kanske fixa en tråd om trädgården.
Kan man ställa frågor om vilken tid när träd eller buskar ska beskäras eller när buskar och blommar kan flyttas.
När ska man börja så för sommarens utplantering i växthuset med mer.
Jag kan börja, har tusen frågor.
När kan man flytta buxbom.
Kan jag flytta en stor tujja och när är bäst.
När ska man gräva upp sina dahlior och andra växter som är i backen på sommarn och förvara inomhus.
Dahliorna ska upp innan frosten, och är jag inte helt fel ute ska de helst vissna ner rätt ordentligt innan.
Flytta växter gör man bäst på hösten. En stor tuja är inte att rekommendera flytt för, man förstör oftast rötterna alldeles för mycket. Vilken sort är det?
Trädgård & Växter
Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter!
Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Trädgård & Växter
Har ca 6 m rabatt (runt 0.5 m bred) som jag ska plantera blommor i. Kan ingenting om trädgård och är inte så intresserad men vill ha...
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.