Musen är jättefin! Alla människorna verkar befinna sig i ett tomrum, medan djuren blickar ut och är vakna och öppna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Musen är jättefin! Alla människorna verkar befinna sig i ett tomrum, medan djuren blickar ut och är vakna och öppna.
Tack snälla! Det är EXAKT den känslan jag har försökt få fram. Tomrummet liksom. Att djur och människa inte interagerar typ. Instängdheten. Tyckte det var svårt till en början men tror jag har börjat få till det allt mer nu.
Ser fram emot när jag kan visa mina vänner ett verk och stolt skryta med att jag har "En Tidig Törnis"Fick tipset av han konst-gubben att jag ska utveckla min idé med "märkliga djurporträtt och frånvarande människor" ( ) och samla ihop en serie som följer denna linje. Sen kan jag naturligtvis måla annat för att öva tex.
Det låter super och jag älskar humlor och jag vill gärna ha en tidig Törnis men med din talang och alla köpare i kö så är risken stor det blir för dyrt för migJag har nu FÖR många idéer. Fick ngn idé nu om att måla humlor i förgrunden, liksom i nån slags surrealistisk närbild med djuren i fokus och sedan i bakgrunden ett inbundet porträtt på typ en sommaräng
Jag tror snarare att chansen att komma över en tidig Törnis är rätt liten med alla hugade köpare som redan ordnar kö. Risken är snarare att det blir en senare Törnis.Det låter super och jag älskar humlor och jag vill gärna ha en tidig Törnis men med din talang och alla köpare i kö så är risken stor det blir för dyrt för mig
Alltså, det är ju helt otroligt vad du har talang! Den här är ju helt fantastisk! Blir helt tagen!Ok så detta hände idag. Håller fortfarande stenhårt på människa och djur-temat
Som ni ser är den inte alls klar men såhär ligger läget nu.
Visa bifogad fil 39290
Alltså, det är ju helt otroligt vad du har talang! Den här är ju helt fantastisk! Blir helt tagen!
Törnis! 28 november kommer jag och köper en tavla. Ha en redo!
På't bara.Jag har nu fått ett stort projekt, en beställning som kommer troligen ta hela nästa vecka i anspråk. Det är en "modebild" och efter mina märkliga djurporträtt känns det temat lite .... trist liksom. Men jag har fått ett tydligt uppdrag så det är väl bara ta tag i det. Tänkte att motivet var lätt men började skissa upp det igår och insåg att det är ju PISS-SVÅRT. Det är ett porträtt men det är liksom HÅR som BLÅSER I VINDEN ÖVERALLT.
Var nära att ge upp och fälla en tår, men bröt ihop light typ och ska komma igen och fortsätta att skissa ikväll tänkte jag
Norrlänning med planerad resa till hufudstaden, det sker ej speciellt ofta ska du veta!Sjukt specifik dag må jag ändå säga!
Det måste nog vara rekord i snabb karriär, du började måla för en och en halv månad sedan och har redan flera beställningsjobbJag har nu fått ett stort projekt, en beställning som kommer troligen ta hela nästa vecka i anspråk. Det är en "modebild" och efter mina märkliga djurporträtt känns det temat lite .... trist liksom. Men jag har fått ett tydligt uppdrag så det är väl bara ta tag i det. Tänkte att motivet var lätt men började skissa upp det igår och insåg att det är ju PISS-SVÅRT. Det är ett porträtt men det är liksom HÅR som BLÅSER I VINDEN ÖVERALLT.
Var nära att ge upp och fälla en tår, men bröt ihop light typ och ska komma igen och fortsätta att skissa ikväll tänkte jag
Det måste nog vara rekord i snabb karriär, du började måla för en och en halv månad sedan och har redan flera beställningsjobb
Det blir intressant att följa vart det här tar vägen!