Sv: Trådarna går inte att öppna
*knapplån*
Småsegt kan det ju vara ibland, nu var det liksom helt annorlunda... Mellan 12 och 15 ca hade jag väldiga svårigheter med att öppna någon tråd. Forumen öppnade sig som vanligt, om än med viss fördröjning. Men - när jag klickade på en tråd så öppnades sidan, eller ja, det blev ingenting i stil med "servern kan inte hittas" som brukar komma upp om det är extremsegt (väldigt sällan). Det var som om sidan öppnades, men tråden inte kom upp. Gällde både korta och långa trådar. Sen har allt flutit på som vanligt, småsegt nån gång men inte mer än vanligt, inget som man reagerar på.
Nu hände dock precis samma sak igen, strax innan 21 och höll i sig 5-10 minuter.
Visst, det _kan_ vara att många användare är inne samtidigt. Det beter sig dock lite annorlunda än vad det brukar göra då. Sitter som sagt på bredband, ingen brandvägg (det kan strula till det litegrann ibland, inte minst med smileys). Har 2000 Professional, inga problem på andra sidor, inga nyinstallationer eller ändringar. Virus- och spywarefri dator.
Tänkte att det kunde vara till hjälp för Gunnar att veta tidpunkter? (Fast jag tror knappast att du svarar på något av mina inlägg
)
Mvh Cissi