Trådarna går inte att öppna

C

cissiny

Apropå segt-tråden. Just nu kan jag inte öppna någon tråd, det står och tuggar i flera minuter. Forumen går att öppna men inte trådarna. Sitter med bredband, om än inte det snabbaste. Brandväggen nedstängd. Det brukar inte strula för mig. Nåt tillfälligt fel?

Frågan är om det ens går att starta en ny tråd? Jag testar i alla fall!

Mvh Cissi

Sv: Trådarna går inte att öppna

Det är segt som f*n här också, precis samma problem som hos dig. Även jag sitter på bredband, och det funkar att surfa normalt på resten av Internet.

Jag upplever buke som ortoligt seg med jämna mellanrum. Sitter endå med det snabbaste bredbandet

Samma här emellanåt!

Nu fick jag stänga ner allt och öppna igen...
Sitter också med bredband, tänk de som har modem:crazy:

Har inga problem just nu, men igår var det så. Forumen öppnades utan problem, men ve dig om du försökte öppna eller ännu värre, svara i en tråd! :eek: Stört omöjligt. Gjorde många försök, o var säker på att ha dubbelpostat massor med gånger, men inte ens nåt felmeddelande kom upp, bara grönt.....

hade samma sak förut, då skulle jag skriva här, men den kom aldrig upp, nu är det lite bättre

*knapplån*

Småsegt kan det ju vara ibland, nu var det liksom helt annorlunda... Mellan 12 och 15 ca hade jag väldiga svårigheter med att öppna någon tråd. Forumen öppnade sig som vanligt, om än med viss fördröjning. Men - när jag klickade på en tråd så öppnades sidan, eller ja, det blev ingenting i stil med "servern kan inte hittas" som brukar komma upp om det är extremsegt (väldigt sällan). Det var som om sidan öppnades, men tråden inte kom upp. Gällde både korta och långa trådar. Sen har allt flutit på som vanligt, småsegt nån gång men inte mer än vanligt, inget som man reagerar på.

Nu hände dock precis samma sak igen, strax innan 21 och höll i sig 5-10 minuter.

Visst, det _kan_ vara att många användare är inne samtidigt. Det beter sig dock lite annorlunda än vad det brukar göra då. Sitter som sagt på bredband, ingen brandvägg (det kan strula till det litegrann ibland, inte minst med smileys). Har 2000 Professional, inga problem på andra sidor, inga nyinstallationer eller ändringar. Virus- och spywarefri dator.

Tänkte att det kunde vara till hjälp för Gunnar att veta tidpunkter? (Fast jag tror knappast att du svarar på något av mina inlägg ;))

Mvh Cissi

Och numer måste man tydligen vänta 60 sekunder mellan varje sökning?
Mot tidigare 30 sekunder. :smirk:

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·
Äldre Funderade på om jag kanske skulle ha lagt tråden under "Hem & hobby", men då det mer handlar om något slags livsval, så fick den hamna...
2
Svar
22
· Visningar
2 296
Senast: zassoo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 755
Senast: cassiopeja
·
Islandshäst Ja, nu tänker jag sticka ut hakan lite. Vi får väl se hur bra det emottas. Ingen kan väl ha undgått diskussionerna som cirkulerat...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
32 610
Senast: freyja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar