Trådar!!!!???

T

Tezzan_83

Jag har ett problem, ja e ganska ny här. men hur startar man en ny tråd??? de finns ju ingen markering för de utom här på hjälp sidan???
där de står skapa ny tråd, men jag har inte hittat de någon annan stans... Hjälp mig???
Mvh Tezzan :(

Sv: Trådar!!!!???

Det gör det väl!

I alla fall om du är inloggad.

Längst upp till vänster i alla forum finns en knapp som det står "Skapa ny tråd" på (ovanför alla trådar).

Ser precis likadant ut på resten av forumen som på denna sida.

Ska försöka med detta, de e väl bara ja som e blind :idea:

Det gör det väl!

I alla fall om du är inloggad.

Längst upp till vänster i alla forum finns en knapp som det står "Skapa ny tråd" på (ovanför alla trådar).

HEJ!
Jag måtte vara lika dum som dig! Jag hittar heller inte 'skapa ny trå' OCH jag vet att jag är inloggad... knasigt....:banana:

HEJ!
Jag måtte vara lika dum som dig! Jag hittar heller inte 'skapa ny trå' OCH jag vet att jag är inloggad... knasigt....:banana:

Har du hittat de nu då???
spalten till väster finns de ju olika forum ta en bara och när du kommer in där så kommer du se "skapa ny tråd"
för går man bara in på "nya inlägg" som e längst upp så står de bara "svara på tråd" istället... hoppas de hittar de!!!

5738627.jpg

Du måste gå in på t.ex Gnägg och där uppe i vänstra hörnet står det Skapa ny tråd. Det går inte att skapa ny tråd när man redan är inne i en tråd. Det är nog det du blivit förvirrad av!!;)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17