Towel Day 2017

athena_arabians

Trådstartare
Om lite mindre än en vecka är det dags att ta fram handduken och plocka syrener... Vi kommer ihåg Douglas Adams och Sir Terry Pratchett.

Jag planerar att läsa om böckerna om Dirk Gently och någon Pratchett, kanske "The Shepherd's Crown".

Är vi flera som kommer att rocka en handduk?

Plocka syrener :confused: Varför vill man gå omkring med en torrkvist i håret :confused:

:rofl:

Har fullt upp med kaoset till veckan, så inget sånt, men när syrenerna börjar blomma så lär jag plocka nån kvist eller två och ställa i en vas i köket :love:

Plocka syrener :confused: Varför vill man gå omkring med en torrkvist i håret :confused:

:rofl:

Har fullt upp med kaoset till veckan, så inget sånt, men när syrenerna börjar blomma så lär jag plocka nån kvist eller två och ställa i en vas i köket :love:

Här är de i full blom - jag har redan försäkrat mig om att grannen är okej med att jag snor en handfull. ^_^

Absolut! Tänkte ta marathon med de avsnitt som släppts av American Gods. Gaiman var ju insyltad med både Pratchett och Adams... Discworld har jag alltid nån i ljudboksprogrammet, senast Theif of Time. Underbar! :love:

Mmm, det blir nog en omläsning av Good Omens och Witches Abroad, Men At Arms och kanske Hogfather även om jag redan läst om den (jag gör det varje år vid jul). Finns tyvärr inga syrener här, ska kolla i blomsteraffären men tror knappast de har några tyvärr. :down:

Självklart!
Mvh // Scata-tanten som kantrade värsta scifinörden (yngre kille) på jobbet med att säga "du kommer väl ihåg handduken?"... han såg ut som ett frågetecken - jag tittade på han med värsta "ärdudumeller-blicken"... det tog han 3 minuter innan han kom på vad jag menade... // 1-0 till Scatan :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
458
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag glömde handduken hemma men får fixa en på stan, Stockholm borde ju kunna leverera :D Jag kommer ihåg Sir Terry men även min mamma...
Svar
12
· Visningar
861
Senast: MJLee
·
Kultur Den lila handduken är redo men tyvärr har mina syrener inte levererat i år. Jag kommer ihåg Sir Terry men även min mamma (Alzheimers)...
Svar
7
· Visningar
590
Senast: em76
·
Kropp & Själ Ni är väl redo? :heart Tyvärr har våren varit för kall i år så inga syréner men den lila handduken är naturligtvis tvättad och redo...
Svar
12
· Visningar
964
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama