tornerspelsbilder hitåt tack!

Scorpan

Trådstartare
Har du deltagit eller beskådat tornerspel och fått några bra bilder med dig därifrån? Vill du dela med dig av dom till hemsidan jag har som vi inte behöver nämna här? Then do so!! =) :bump:

Är på jakt efter nytt material till sidan, ombyte förnöjer har jag hört. Det jag vill veta är givetvis vilket spel, vilket år, vilken riddare och vilken fotograf! Det sista är jag mkt noga med...

GIVE ME!! :bump:

Nej men jag vet ett par bilder du skulle kunna få ta bort och bränna, se bara till att du har skyddsmask för det kommer att bolma svart rök och stinka! :devil:

Nej, förlåt... Förutom dom är dina bilder superfina!

nämen?!?! Nu blev jag nyfiken i en struuuuut!!! PMa mig genast och berätta vilka och varför!!

:bump:

Jo, vi har bilder, har bara inte orkat leta reda på dem. Ska göra det, och se ifall vi har någon/några som duger.

tas tacksamt emot! =) Vill ha bredd på bilderna i galleriet på hemsidan vi inte behöver nämna här (hehe) så det vore jättekul med bilder från er!

Hej

Jag har en hel del bilder då jag brukar fota som en galning så fort jag får syn på en häst :-) å gärna då med en riddare i bild åxå :love:

Vad jag dock funderar på är:
* Får man lägga ut bilder man tagit på evenemang hur som helst? Det är inte så att man måste ha motivets tillåtelse å sånt?
* Hur kan jag säkra att jag själv har copyrighten på bilderna?

Vad svaren än är på ovanstående funderingar så kan det dröja lite innan jag kan dela med mig av bilderna då de måste beskäras lite för att få snygga kompositioner och dessutom så står min hemmadator i småbitar hos min syster.

Men jag är rätt sugen på att dela med mig av dem :-)

eftersom tornerspel är publika och det är du som tagit bilderna är du fri att använda dom som du vill. I a f anser jag det.

Ser fram emot dina bilder! :)

OK Har några bilder men vet inte om dom duger och ej heller vart jag ska skicka dom... :confused:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka