Tömkörde för första gången i dag:)

charmant

Trådstartare
I dag tog jag min medis till hjälp och tömkörde Zota lite:D
Det gick alldeles strålande.Vi övade på att stalla,gå och svänga och hon fattar så snabbt så det är inte sant...sen att hon måste slänga med huvudet och grejje med bettet är väl en annan sak men BRA gick det:rofl: Är mkt stolt över den lille damen.
Ville bara skriva av mig lite glädje....att så lite kan betyda så mycket egentligen.

Sv: Tömkörde för första gången i dag:)

I dag tog jag min medis till hjälp och tömkörde Zota lite:D
Det gick alldeles strålande.Vi övade på att stalla,gå och svänga och hon fattar så snabbt så det är inte sant...sen att hon måste slänga med huvudet och grejje med bettet är väl en annan sak men BRA gick det:rofl: Är mkt stolt över den lille damen.
Ville bara skriva av mig lite glädje....att så lite kan betyda så mycket egentligen.

:banana: :banana: härligt! vad duktiga ni är :bump:

Lill Fian är 1 år och 8 månader om vi ska var exakta.
Ja det är kul att det går bra men vi gör det bara på lekstadiet;) Man måste ju börja i någon ände.Vore ju kul om man kunde köra henne och så innan hon är klar för att ridas på....

ja tömkörningen är väldigt bra just för att få styrningen o kommandon att funka innan man ska upp o rida på dom .

har funderat på o börja lite smått med min 1 åring men han får vänta lite till , just nu är han så kaxig så nu ska han kasteras o sen tuktas av de lite äldre... ;)

ja tömkörningen är väldigt bra just för att få styrningen o kommandon att funka innan man ska upp o rida på dom .

har funderat på o börja lite smått med min 1 åring men han får vänta lite till , just nu är han så kaxig så nu ska han kasteras o sen tuktas av de lite äldre... ;)

;) ibland kan det vara bra att vänta lite också....Min blir också ganska tuktad av de andra i hagen men hon har skinn på mulen denna pålle...brunstar ordentligt gör hon nu med:crazy:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 632
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 154
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Sällar mig till mängden av stallväljartrådar. Det bara snurrar i huvudet, jag behöver hjälp att bolla! Köpte häst i höstas och inser...
Svar
17
· Visningar
1 570
Senast: mackan
·
Hästhantering Har en häst här hemma som vi har kämpat med nu hela hösten & vintern. Då han kom till oss så var han rädd för allt: höpåsar, snabba...
Svar
11
· Visningar
1 672
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama