tjohoo! wången till globen...

Nominous

Trådstartare
jahaa!! då var det dags för wången, min klass å våra hästar att packa för att åka till globen!!
snacka om att det ska bli kul!! :banana:
är det någon travmska som skall dit i år??

jag tycker att det är ett jätteframsteg att travet får ta plats på ridfolkets nationalarena! travet börjar värkligen hävda sig som en hästsport bland alla ridsporter och ridmskorna kanske börjar inse att travhästar åxå kan??!! ;)

en bra början, eller vad säger ni??

Sv: tjohoo! wången till globen...

Stally skall dit,är oxå bakom kulissen,kanske vi ses då.... :)

jag tycker att det är ett jätteframsteg att travet får ta plats på ridfolkets nationalarena! travet börjar värkligen hävda sig som en hästsport bland alla ridsporter och ridmskorna kanske börjar inse att travhästar åxå kan??!!
Sen återstår bara att få travfolket att inse att ridisarna också kan... ;)

ameo tycker det är sorgligt att såväl ridfolk som travfolk anser att DE är de enda som kan något om hästar och att "de andra" inte begriper något om hästar och hästhållning... :crazy:

Är det verkligen så illa tror du?? :eek:

Själv är man på båda hållen,men det verkar inte hjälpa..... :rofl:

jasså?? vad kul!
vad skall du göra där då??
såg du kadriljen förra året? i årär det nå och bättre kadrilj med nytt tema!!

hoppas vi syns där nere!!

på min förra ridskola i sundsvall lärde man eleverna (inklusive mig) att trävhästar var pest. "vad ni än gör, gör inte misstaget att komma i kontakt med dom där travhästarna", "dom har ingenting på vår fina ridanläggning att göra, dom kan smitta våra hästar" etc. du hör ju!! travhästarna smitta? dom har väl det bästa imunförsvaret i detta land som dom reser runt å stöter på allt å alla... men det finns ju självklar undantag, men man kan ju inte dra alla över en kam!

själv är jag åxå både och, tycker lika bra om bägge (på sätt och vis)

Gubben är hovis....

Själv är det inte riktigt bestämt ännu vad jag skall göra...... :angel:

Jag har nog sett kadriljen,men i år skall jag titta xtra noga!!! :)

Vore kul om jag fick n.g.t kännetecken på dig så man kan morsa...... :bow:

Usch!!Vad inskränkt det verkar!! :devil:

Jag har haft med 2 av mina travare på ridskolan,dessa har varit m.k.t. populära ridhästar,den ena är 25nu och pensionär här,den andra sprang in 300.000 efter sitt år på ridskolan,han var föresten hos R.B. då uppe hos er!!

tja, vad skall man säga? en av 20 med blå "smurfjacka"... :D

det står jennie på jackfickan, kommer att ha hand om en fuxmärr som kommer HÖRAS och SYNAS när hon slår sönder boxen och visar sina fina vita stora tänder och dom vackra ögonvitorna. rö-märr säger väl allt!!! :devil:

själv då??

Hmm,jag ska lägga ut en bild på mej och clown i eftermiddag,annars signalement,1,70 ca.70kilo,47år,rufsigt fuskblond...... :eek:

Kläder medelas senare...... :p

Louise Prince,tyvär såld till Finland,tror jag...... :cry:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka