T

Trizzla

Hej. Undrar hur jag ska få ner min katt i vikt! har minskat på maten men ingenting händer, Efter kastreringen sa det bara pang!
Och det är inte fast utan magen är bara helt hängande! Vad gör jag ?

Sv: Tjockis.

Våra blir jätte fet på vintern för då rör de på sig mindre. man får räkna med att de blir lite "större" men det finns spec utformat foder för just kastrerade katter som har en tendens att bli lite runda.

Från Royla Canin tror jag vi köper vårat

Ja jo men det är en inne katt, så han kan inte direkt gå ut p motionera sig:)
Vet du vad det fordet ligger på för pris? Finns det att köpa i vanlig matbutik, tex maxi, coop?!

kan du inte lära den att gå i koppel, så kan du motioner katten?

Vet ej, beror väll på hur stor säcken är men är ganska dyrt.

tror man får åka till en djuraffär.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
827
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 108
Senast: Shilton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar