Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gjorde du chipsen?Ikväll gjorde jag jordärtskocksoppa som toppades med jordärtskocks-chips som jag gjort i airfryern. Gjorde också vitlöks- och persilje-bröd till. Så galet gott!
Sambon fixade moules marinières också. Även det mkt gott!
Har aldrig lagat ngt med jordärtskockor och soppan improviserades ihop. Tycker det är så kul att jag faktiskt börjar bli rätt duglig i köket. Från att vara hon som förvisso älskat god mat men alltid ätit ute/blivit bjuden hos andra.
Jag skalade en jordärtskocka och skar tunna skivor med en mandolin. Sen vände jag dem i rapsolja, saltade och körde i airfryern några minuter. Goda!Hur gjorde du chipsen?
Spännande, ska prova göra det med rödbeta, brukar göra i ugnen men det tar en evighetJag skalade en jordärtskocka och skar tunna skivor med en mandolin. Sen vände jag dem i rapsolja, saltade och körde i airfryern några minuter. Goda!
Svårt att se kanske. Men så här blev dem:
Visa bifogad fil 88853
Ja, jag har helt gått över till det. Har kört både rödbetor, sötpotatis och vanlig potatis så också. Himla gott!Spännande, ska prova göra det med rödbeta, brukar göra i ugnen men det tar en evighet
Jag testade nu! Vilken temperatur brukar du köra på? Jag hade 200 och tyckte det blev lite ojämnt.Ja, jag har helt gått över till det. Har kört både rödbetor, sötpotatis och vanlig potatis så också. Himla gott!
Så gott att göra med broccoli-blad också och att toppa med.
Jag har varvat lite mellan 180 till 190 beroende på hur fort det måste gå för att matcha resten av maten.Jag testade nu! Vilken temperatur brukar du köra på? Jag hade 200 och tyckte det blev lite ojämnt.