Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sambon kom med med osten idag!!!Det blir äggröra på hemägg med den gudomliga tryffelcheddarn samt diverse grönsaker i stil med sockerärtor, tomater och rödlök idag
@Malibu_Stacy
Sambon kom med med osten idag!!!
Den fanns precis på den affären jag trodde, den otroligt välsorterade Ica kvantum som finns i Liljeholmen. Deras ostavdelning är helt sinnes och de hade tydligen massa snowdonia. Men just den med tryffel hade de inte lagt bland de andra snowdonia, så först trodde sambon att just den sorten inte fanns och höll på att gå därifrån. Men sen, sen låg den bland de andra tryffelostarna (ja de har tydligen en hel liten hörna med olika tryffelostar där ).
Äggröra med tryffelost låter amazing.
Jag tror jag sparar den till i helgen! Måste hitta en passande dryck till, jag tänker champagne?
Ja din tryffelförrätt såg jag allt - underbart!Champagne var gudomlig till den (jag hade några bitar ost som förrätt också, inte bara i svartrotsgratängen).
Vilken bra idé med att återanvända lagen! Det ska jag lägga på minnetIgår åt vi halloumiburgare med picklad rödlök och en sallad på mynta, salladslök och gurka.
Lagen från picklingen fick koka ner till en sirap som rördes ihop med salladen. Det var oväntat gott!
Ska äta samma till idag men måste slå ihop en majonäs eftersom vi använde sista igår