Älskar det! Vem gör en instruktion till en snippvikning?Ska vi inte vika servetter också? Skrattade så jag grät.
http://lajkat.aftonbladet.se/8-steg-sa-viker-du-en-servett-till-en-elegant-liten-kuk/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar det! Vem gör en instruktion till en snippvikning?Ska vi inte vika servetter också? Skrattade så jag grät.
http://lajkat.aftonbladet.se/8-steg-sa-viker-du-en-servett-till-en-elegant-liten-kuk/
Den här ser väl ut att vara nog lik?Älskar det! Vem gör en instruktion till en snippvikning?
Perfekt!Den här ser väl ut att vara nog lik?
Så mysiga påskbord vi kommer ha!
Jag ser inte! Var är snippan?Den här ser väl ut att vara nog lik?
Så mysiga påskbord vi kommer ha!
Du får väl ha lite fantasi.Jag ser inte! Var är snippan?
Men vafasiken! Nu är den där(det var alltså inte någon film där nyss, lovar!).Du får väl ha lite fantasi.
Men vafasiken! Nu är den där(det var alltså inte någon film där nyss, lovar!).
Jag har hittat snippan.
Skönt att du hittade snippan!
Åh, roligt att läsa! Perfekt barnvänlig meny.Har ätit en helt ok tacopaj idag på guldhedens vattentorn, tack @Petruska
Barnet åt pannkakor och bulle
Jodå, jag hade grekisk olivolja. Egenhändigt importeradKul att ni som lagade gigantes blev nöjda!
Vad gäller mängden olivolja i grekiska recept betraktar jag den som ett sätt att hålla uppe den inhemska produktionen. Ett slags ideologiskt drivet ätande alltså, ungefär som veganism eller lchf. Så ni kunde gott ha varit lite solidariska på den punkten.
(Fast jag gissar att ingen av er ändå hade grekisk olivolja )
Jodå, jag hade grekisk olivolja. Egenhändigt importerad
Palestinsk!Kul att ni som lagade gigantes blev nöjda!
Vad gäller mängden olivolja i grekiska recept betraktar jag den som ett sätt att hålla uppe den inhemska produktionen. Ett slags ideologiskt drivet ätande alltså, ungefär som veganism eller lchf. Så ni kunde gott ha varit lite solidariska på den punkten.
(Fast jag gissar att ingen av er ändå hade grekisk olivolja )