Titta vem som hittade mej!

Vica

Trådstartare
37748_472507509912_768069912_5956772_4666949_n.jpg


Mager som en sticka och skrek som en stucken gris... :(
 
Sv: Titta vem som hittade mej!

Hon är omhändetagen av Djurens Vänner nu, de kom på 20 minuter efter jag ringt.
Har inte hört nått mer så jag antar att det går bra!
 
Sv: Titta vem som hittade mej!

Stackars lilla tjejen. :( Undrar alltid var hittekattungars syskon håller hus när bara en hittas. :(
 
Sv: Titta vem som hittade mej!

Jag har lagt ut lite kattmat på 4 olika ställen igårkväll. I dag var 2 av högarna uppätna men det kan lika väl varit andra smådjur här..

Gick runt och kollade bland alla buskarna och kattskrymslen men har inte sett nått.. Vi får väl se om det dyker upp någon mamma eller syskon.. Denna gången är jag iaf beredd med både kattmat och bur i bilen :p Dock glömde jag ta med matskål... :cool:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
3
· Visningar
274
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
360
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
165
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp