R

rattalskare

Tips till er med kaniner som inte får vara ut medans ni är borta! varför inte kosta på en barnhage som ni klär i med finmaskigt nät??? det blir billigare i längden och kaninen behöver ju inte sitta instängd i buren eller hagen när du är hemma!

Sv: Tips!

Ja, jag förstår inte vad du menade med "Barnhage"? Vad är det??

Det är en hage som man använder till små barn som inte ska skada sig på något men jag tror att det är bättre att använda kompostgaller (sånt där grönt, ni vet) isf.

Komposthagar är bra, men kaninerna kan hoppa ut... Det gör en av mina =)

Hehe okej :smirk: Får väl se upp då!

Vad har du för kanin ras/er?

Hon som hoppar ut är min användarbild-kanin! Cera heter hon, ngt större. Hon är hoppkanin =D

Liknande trådar

Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
494
Senast: Fibusen
·
Fritid Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
10
· Visningar
503
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 475
Senast: Halcyon
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
286
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.