Tips till hostighäst *tipstråd*

Sv: Tips till hostighäst *tipstråd*

Min häst har snorat/hostat ca:10 dagar...Det började med genomskinligt/vitt snor men nu är det mer vitt/gult...Jag ger henne ett par dagar till sen måste jag låta en veterinär kolla på henne..Ingen annan häst i vårt stall har detta, så hoppas på att det har med pälsfllningen att göra. fick det tipset av en kompis, hennes hästar kan ibland bli lite känsliga och hostiga den här tiden. Hm, vad gör man, min man har hostat i 3 veckor och han har fortfarande inte sökt veterinär...hi hi ...Visst är det väl så att man går med djuren före sig själv till "doktorn"??? Är det någon mer som har tips att ge, så snälla skriiiiv...

Sv: Tips till hostighäst *tipstråd*

Jag har ingen aning men jag vet att när jag ville få ut en veterinär för en skada ringde jag tre och ingen ville komma men jag fick bra råd hur jag skulle ta hand om det själv. Så nog kan veterinärer låta bli att komma när de tycker att det är onödigt men ge bra råd till vad man ska göra. Så mitt råd är att ringa en veterinär och rådfråga.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 512
Senast: Ajda
·
Däggdjur Vi kommer flytta in våra kaniner så att de har större utrymme och säkrare. Två av dem (honorna) kommer troligtvis att vara i en hage i...
Svar
17
· Visningar
2 168
Senast: dotzie
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 034
Senast: NotlikeI
·
Anläggning Efter den här regniga och leriga hösten börjar jag känna mig smått desperat. Jag har min häst uppstallad på en jättebra lösdrift. Den...
Svar
16
· Visningar
4 175
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka