MatildaGruhs
Trådstartare
Jag behöver lite inspiration och idéer på förvaring i stallet. Vi är 3 tjejer i stallet (4 hästar) och vi har två hyllplan var i sadelkammaren, inte jättestora men helt okej. Jag behöver lite tips om hur man ska få plats med allt. Till täcken ska jag köpa en stor låda att ha på ena hyllan, den sitter högt upp vid taket så då är de inte i vägen. Men på den andra hyllan ska jag ha plats med borstarna och allt där till ( har en ryktlåda nu som tar lite plats, tips på bättre alternativ?) mina egna ridskor och chaps + hjälm, benskydd ( 3 x 4 ) och sen småsaker som vantar, en väska där jag har diverse saker, schabrak osv. HUR SKA ALLT FÅ PLATS ?? Finns möjlighet att flytta vissa saker till ett annat rum, tänker mest på mina saker, men det finns inte mkt plats där heller.
Sen vill jag också ha bättre alternativ än fodertunnor. Jag har totalt 4 fodertunnor nu och dom tar en sån himla plats Har ni några tips på mindre och smidigare typ av lådor, ska ändå få plats med lite i dom då jag inte vill fylla på hela tiden!?
Sen vill jag också ha bättre alternativ än fodertunnor. Jag har totalt 4 fodertunnor nu och dom tar en sån himla plats Har ni några tips på mindre och smidigare typ av lådor, ska ändå få plats med lite i dom då jag inte vill fylla på hela tiden!?