Tips på stallapp.

P

prallan

Vi skulle behöva en app som alla i stallet kan fylla i för sin häst. Typ bifogad bild. Någon som har några tips?
Skärmavbild 2018-12-03 kl. 20.06.23.webp

Excel-dokument uppladdat på typ Google Docs, med typ en speciell grupp som tillåter alla i stallet att redigera? Bör inte kräva något mer än en Google-inloggning för varje person, och det går ju jättefort att fixa.

Excel-dokument uppladdat på typ Google Docs, med typ en speciell grupp som tillåter alla i stallet att redigera? Bör inte kräva något mer än en Google-inloggning för varje person, och det går ju jättefort att fixa.
Oj, lät avancerat, men jag ska testa! Tack!

Liknande trådar

Anläggning Jag behöver skaffa en övervakningskamera till min gård. Behöver tips på en som går på Wifi, som är batteridriven och klarar av att sitta...
Svar
14
· Visningar
578
Kropp & Själ Och orka hålla i mer än 1 vecka 🙈 Jag behöver era tips! Är lite för stel för mitt eget bästa och har en tanke om att jag vill komma...
Svar
18
· Visningar
665
Senast: farin
·
Kropp & Själ En närstående har idag varit på minnestest där det konstaterades att närminnet inte var så bra. Personen fyller 85 i år och är pigg och...
Svar
14
· Visningar
576
Senast: tott
·
Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
310
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna