Arrow
Tyvärr, första säsongen var riktigt bra men den andra var asdålig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Arrow
@athena_arabians och nu måste jag väääänta alldeles för länge innan jag får veta hur det går.Snart sett färdigt Chicago Fire. Tack för det tipset också![]()
@athena_arabians och nu måste jag väääänta alldeles för länge innan jag får veta hur det går.Nackdelen med att bli fast i serier alltså. Gick ju bra när jag gick över från P.D till Fire men NU då?!
![]()
Det är ju för jäkligt att alla serier slutar typ samtidigt också. Är det meningen att man ska vara ute på sommaren eller?Tell me about it... jag har en drös serier SOM INTE ENS KOMMIT PÅ ENGELSKA ÄNNU!Det är ju oförskämt
![]()
Tyvärr, första säsongen var riktigt bra men den andra var asdåligblir inte trean bättre har de tappat en tittare.
Alltså, jag hoppas att jag inte missat att den nämnts, men Sense8 @Migo tipsade mig om är så där sanslöst bra. Klart bästa serie jag sett. Jag har tre avsnitt kvar och jag vet redan nu tomheten som kommer infalla sig när jag sett sista avsnittet.
Jag slår också ett till slag för Looking. Grymt bra, där jag nog tycker andra säsongen är bäst.
Shameless har ingen tipsat om? På pappret verkar den otroligt dyster med familj och alkoliserad pappa osv. Men den har underbart härlig humor, den är spännande och har mycket värme och kärlek!
Annars är min absoluta favoritserie att rekommendera The Good Wife, den är så jäkla snygg och bra skriven! Massa kända skådisar som gör gästrollar som ofta är både aningen skruvade, elaka och okaraktäristiska. Love it!!
Nashville är härligt myspysig men det är viss fördel om en gillar lite countrypopmusik.
...och så finns ju alltid The Real Housewives of valfri stad. Dom är mitt riktiga guilty pleasure!
Jag älskade första säsongen av The good wife men hittar inte säsong två och framåt....
Efter lite googling så finns det 4 säsonger...Fast Netflix har bara två.
Fast "asdålig", nja..hålla inte med.Anyway...det var ett tips.
![]()
Jag älskade första säsongen av The good wife men hittar inte säsong två och framåt....
Här hittar du denHmm, finns månne på DVD, eller kanske nån streamingtjänst? Jag har följt det genom åren och då har det aldrig varit svårt att hitta avsnitten. Och den är värd att leta upp för den blir bara bättre och bättre genom säsongerna!