Tips på prao-plats...

P

persika

Har ni praoat på nåt kul ställle inom "hästvärlden", så att säga? Vore kul å höra :) :)
 
Sv: Tips på prao-plats...

Jag ska praoa på en hästbutik :D
 
Sv: Tips på prao-plats...

Jag praoade på ett galoppstall (och senare en ridskola och sist en lantgård med halvblodsuppfödning. varför variera sig... :angel: )
 
Sv: Tips på prao-plats...

MIna praoplatser innebär ju inte bara hästar, men till stor del. Så jag tänker skriva ändå. :)

Var med en veterinär i två veckor. VÄLDIGT kul och lärorikt. (Är mitt absoluta drömyrke! :love: )

Var även med djurskyddsinspetörerna i vår kommun 3 veckor. Också väldigt väldigt intressant och lärorikt!!! :) Blir jag inte veterinär ska jag bli det. :love: Kunde vara jobbigt i vissa situationer när man kom till djur som inte var alltför fina eller döda :cool: :( ... Men fick även se väldigt många fina djur som hade det bra! :)
 
Sv: Tips på prao-plats...

Okej va kul :P Själv har jag praoat på ett stort halvblodsstuteri. Det var kul men jobbigt. hehe :bow:
 
Sv: Tips på prao-plats...

ja i nian va jag en vecka på Kungliga Hovstallet, de va väldigt kul
sen va jag med min hovslagare ett tag också
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 004
Senast: Ananazen
·
  • Artikel
Hästnyheter Kul möten med kompisar och fantastisk källa till kunskap eller plats för mobbning, trakasserier och kränkningar… Internet är precis vad...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 846
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
917

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp