Tips på podd-app

Lavine

Trådstartare
Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de lagt ner. Testade YouTube Musik men dels kom jag inte helt överens med den men dels så fanns inte alla poddar jag sökte där.

Spotify, hm, sådär, tyckte jag om den.

Söker runt på Play Butik men har ingen susning om vad jag ska testa.
 
Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de lagt ner. Testade YouTube Musik men dels kom jag inte helt överens med den men dels så fanns inte alla poddar jag sökte där.

Spotify, hm, sådär, tyckte jag om den.

Söker runt på Play Butik men har ingen susning om vad jag ska testa.
Har letat runt en del men inte hittat någon som är bättre än Podcasts på apple telefonen. Den är dock inte speciellt bra efter att de gjorde om den (vilket var orsaken till att jag letade). Så kort sagt innan de gjorde om den var den bra, nu är den dålig, men alla andra jag testat är sämre.

Dessutom vad är det med alla idiotiska appar och Facebook att de premierar att de vill att man ska lyssna på/läsa om/vara med i grupper (som inte kostar pengar) som man inte valt, snarare än de man valt.

(sorry rant, men min podcasts lägger alltid upp idiotiska program jag inte vill lyssna på i kön istället för de podcasts jag valt att följa)

Så, jag tipsar motvilligt om en som heter Podcasts. och är lila.
 
Jag använder podplay. Vet inte hur bra den är jämfört med vad du har provat, men jag är nöjd med den
 
Jag använder också Spotify och tycker den fungerar bra. Men jag lyssnar också bara på ett fåtal poddar som alla finns på Spotify, så det kanske är annorlunda om man lyssnar på poddar som inte finns där.
 
Jag vill helst ha en app som verkligen bara är för podcasts, att direkt jag öppnar den så ska mitt flöde med de poddar jag valt vara där med senaste avsnitt. Det är förmodligen en vanesak att behöva trycka sig fram, det går ju fort naturligtvis. Men sen har jag flera enheter, och kunde helt enkelt inte logga in på Spotify på min platta. Så då försvann ändå den synkade möjligheten så att säga. Det är inte jättenödvändigt att ha samma på telefon och platta dock.
 
Har letat runt en del men inte hittat någon som är bättre än Podcasts på apple telefonen. Den är dock inte speciellt bra efter att de gjorde om den (vilket var orsaken till att jag letade). Så kort sagt innan de gjorde om den var den bra, nu är den dålig, men alla andra jag testat är sämre.

Dessutom vad är det med alla idiotiska appar och Facebook att de premierar att de vill att man ska lyssna på/läsa om/vara med i grupper (som inte kostar pengar) som man inte valt, snarare än de man valt.

(sorry rant, men min podcasts lägger alltid upp idiotiska program jag inte vill lyssna på i kön istället för de podcasts jag valt att följa)

Så, jag tipsar motvilligt om en som heter Podcasts. och är lila.

Förstår precis.

Jag har en gammal Ipad med denna app, den är riktigt bra! Nu måste jag ha för android. Försökte med en lila som jag hittade, men med den får jag upp irrelevanta poddar i mitt flöde, enormt störigt.
 
Testade Pocket Casts, verkade hygglig. Men så finns inte en av "mina" poddar där. 🙄 Håhå jaja, det var enklare förr. :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Söker tips på "motionsappar" till mobilen (gärna gratisvarianter :p). Alltså såna som mäter sträcka, hastighet och liknande via GPS...
2
Svar
20
· Visningar
4 153
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp