Tips på namn till kattunge?

Adaeric

Trådstartare
Hejsan! Vi har bestämt oss för att skaffa en kattunge. Vi ha hittat en kattunge som vi är intresserad av och eventuellt kommer att köpa, men först ska vi åka och kolla på den. Vet inte än om de är en hona eller hane, men skulle bli glad om ni öste inte tips på fina namn man kan döpa vår blivande kattunge till
  1. Ös in tips på fina kattnamn!

Hejsan! Vi har bestämt oss för att skaffa en kattunge. Vi ha hittat en kattunge som vi är intresserad av och eventuellt kommer att köpa, men först ska vi åka och kolla på den. Vet inte än om de är en hona eller hane, men skulle bli glad om ni öste inte tips på fina namn man kan döpa vår blivande kattunge till
  1. Ös in tips på fina kattnamn!

Det brukar komma en kattnamnstråd lite då o då, det var inte länge sen sist. Bläddra bakåt så ska du se att du hittar en! För övrigt inte så lätt att föreslå namn då man inte vet något om katten, kön, personlighet osv....

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
431
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 629
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Black Friday

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat