Tips på mobil.

Kamomilla

Trådstartare
Behöver en ny fån då den jag har har ett för uråldrigt operativsystem så jag kan inte ladda ner bankid på den.

Så, bukeexpertisen, vad är bästa köp?

Helst inte mer än 2000 i inköp. Android.
 
För under 2000 finns det ju inte extremt mycket att välja på, men kanske en Samsung Galaxy A10? Jag trivs iaf bra med Samsung, har haft flera och A10 låter inte på något sätt som en dålig telefon. Kostar 1700kr på netonnet.
 
Jag köpte en Samsung A50 ganska nyligen. Kostar visserligen lite mer. Jättenöjd. Mellanklasstelefon. Jag hade en S8 innan och denna är ganska jämbördig men billigare.
 
Har en Samsung Xcover 4. Den går ju för runt 2000. Är ju inget teknikfreak, men jag är jättenöjd med den. Håller för att leva ett hästliv.
 
Jag har alltid varit nöjd med Sony. Vet att vissa modeller finns i "compact" (eller liknande namn) där de är lite mindre och kanske inte har den bästa kameran på marknaden och mindre plats för minne tex. När jag letade ny för ett drygt år sedan så fanns det för runt 2000 iaf
Sen så finns det ju hemsidor som säljer begagnade telefoner, eller lagade till ett lägre pris. Vet dock inte hur det fungerar med ev garanti om det skulle hända något.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
618
Tjatter Samsung galaxy s10e finns det? Behöver en ny mobil men hittar bara större modeller än den. Hade velat ha en ny i samma storlek och en...
Svar
7
· Visningar
635
Senast: EmmaBovary
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: sthu
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tävling i julsnaps
  • Stil på bostad för uthyrning.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp