Tips på löparskor-supination.

Lilla

Trådstartare
Vad har ni som supinerar för löparskor?
Och har ni inlägg också? Och i så fall vilka?

Behöver verkligen nya skor men mina fötter är kräsna.
(Löplabb=nej)
IMG_8489.webp

Vad har ni som supinerar för löparskor?
Och har ni inlägg också? Och i så fall vilka?

Behöver verkligen nya skor men mina fötter är kräsna.
(Löplabb=nej)
Visa bifogad fil 146682

Jag rekommenderar formgjutna inlägg. De använder man sedan i neutrala skor. Då får du tillgång till ett betydligt bättre utbud av löparskor samtidigt som du får korrigeringen helt anpassad till hur mycket du supinerar. Till det bör du som supinerar ha bra dämpning och bred tåbox.

Jag rekommenderar formgjutna inlägg. De använder man sedan i neutrala skor. Då får du tillgång till ett betydligt bättre utbud av löparskor samtidigt som du får korrigeringen helt anpassad till hur mycket du supinerar. Till det bör du som supinerar ha bra dämpning och bred tåbox.
Jag har sådana inlägg men tyvärr hjälper det inte. Så jag tänkte prova rätt skor och affärköpta inlägg.
Men annars får jag leta upp ett nytt ställe som gör formgjutna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 486
Senast: Halcyon
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
1 039
Senast: Gulis
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 840
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Barn som inte sover