Tips på löparskor-supination.

Lilla

Trådstartare
Vad har ni som supinerar för löparskor?
Och har ni inlägg också? Och i så fall vilka?

Behöver verkligen nya skor men mina fötter är kräsna.
(Löplabb=nej)
IMG_8489.jpeg
 
Vad har ni som supinerar för löparskor?
Och har ni inlägg också? Och i så fall vilka?

Behöver verkligen nya skor men mina fötter är kräsna.
(Löplabb=nej)
Visa bifogad fil 146682

Jag rekommenderar formgjutna inlägg. De använder man sedan i neutrala skor. Då får du tillgång till ett betydligt bättre utbud av löparskor samtidigt som du får korrigeringen helt anpassad till hur mycket du supinerar. Till det bör du som supinerar ha bra dämpning och bred tåbox.
 
Jag rekommenderar formgjutna inlägg. De använder man sedan i neutrala skor. Då får du tillgång till ett betydligt bättre utbud av löparskor samtidigt som du får korrigeringen helt anpassad till hur mycket du supinerar. Till det bör du som supinerar ha bra dämpning och bred tåbox.
Jag har sådana inlägg men tyvärr hjälper det inte. Så jag tänkte prova rätt skor och affärköpta inlägg.
Men annars får jag leta upp ett nytt ställe som gör formgjutna.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
1 025
Senast: Gulis
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 961
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp