Tips på löparskor-supination.

Lilla

Trådstartare
Vad har ni som supinerar för löparskor?
Och har ni inlägg också? Och i så fall vilka?

Behöver verkligen nya skor men mina fötter är kräsna.
(Löplabb=nej)
IMG_8489.webp

Vad har ni som supinerar för löparskor?
Och har ni inlägg också? Och i så fall vilka?

Behöver verkligen nya skor men mina fötter är kräsna.
(Löplabb=nej)
Visa bifogad fil 146682

Jag rekommenderar formgjutna inlägg. De använder man sedan i neutrala skor. Då får du tillgång till ett betydligt bättre utbud av löparskor samtidigt som du får korrigeringen helt anpassad till hur mycket du supinerar. Till det bör du som supinerar ha bra dämpning och bred tåbox.

Jag rekommenderar formgjutna inlägg. De använder man sedan i neutrala skor. Då får du tillgång till ett betydligt bättre utbud av löparskor samtidigt som du får korrigeringen helt anpassad till hur mycket du supinerar. Till det bör du som supinerar ha bra dämpning och bred tåbox.
Jag har sådana inlägg men tyvärr hjälper det inte. Så jag tänkte prova rätt skor och affärköpta inlägg.
Men annars får jag leta upp ett nytt ställe som gör formgjutna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 817
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
276
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 743
Senast: Red_Chili
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka