Tips på boende och middagsställe någonstans mellan Mjölby och Norrköping

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Kakis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 169

Kakis

Trådstartare
I sommar ska jag på ett födelsedagsfirande utanför Knivsta och vi kör från Malmö. Firandet börjar redan tidig eftermiddag så vi tänkte köra ungefär halvvägs dagen innan. Så letar därför efter mysigt och prisvärt B&B eller liknande där vi kan stanna över, 2 vuxna Jag gillar frukost så bra frukost är ett måste :) Toppen hade varit om det också funnits så man kan äta gott på kvällen eller tips om trevliga ställen i de trakterna.

I sommar ska jag på ett födelsedagsfirande utanför Knivsta och vi kör från Malmö. Firandet börjar redan tidig eftermiddag så vi tänkte köra ungefär halvvägs dagen innan. Så letar därför efter mysigt och prisvärt B&B eller liknande där vi kan stanna över, 2 vuxna Jag gillar frukost så bra frukost är ett måste :) Toppen hade varit om det också funnits så man kan äta gott på kvällen eller tips om trevliga ställen i de trakterna.
Har ni tid på er så Omberg 🥰

Bodde på STF Mjölby vandrarhem för ett par helger sedan, läget var fantastiskt! Bara 2-3 minuters promenad till Nyfiket där man kan äta frukost, eller annat om man ändå passerar.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag tog en vuxen katt (7år) från ett katthem i december. Hon har alltid varit utekatt, förutom de runt 3 månaderna hon bodde på...
Svar
15
· Visningar
4 625
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka