MatildaSvetoft
Trådstartare
Har en ridklubb som jag var väldigt aktiv i som ung, flyttade från orten några år och har nu när jag är tillbaka min egna häst uppstallad på en annan anläggning.
Har märkt att det inte har gått så bra för ridskolan på sistone, många drivande människor har försvunnit och mycket av det som gjorde den så bra när jag var liten är borta.
Känner nu den nya ordförande och har möjlighet att komma med förslag samt genomföra dem för att få liv i föreningen igen.
Undrar helt enkelt vad ni har för tips och erfarenheter? Vad kan man göra? '
Hur har ni gjort för att skapa en glad och rolig atmosfär för eleverna?
Vilka aktiviteter kan man ha?
Några roliga tips på att dra in lite extra pengar till föreningen som man sen kan göra nåt annat kul för?
Det är en fantastiskt fin anläggning, två stora ridhus (det ena stort nog för internationella tävlingar), en stor bana ute, skog runt hörnet samt stora fina rum med bord, stolar osv.
Alla tips uppskattas!
Har märkt att det inte har gått så bra för ridskolan på sistone, många drivande människor har försvunnit och mycket av det som gjorde den så bra när jag var liten är borta.
Känner nu den nya ordförande och har möjlighet att komma med förslag samt genomföra dem för att få liv i föreningen igen.
Undrar helt enkelt vad ni har för tips och erfarenheter? Vad kan man göra? '
Hur har ni gjort för att skapa en glad och rolig atmosfär för eleverna?
Vilka aktiviteter kan man ha?
Några roliga tips på att dra in lite extra pengar till föreningen som man sen kan göra nåt annat kul för?
Det är en fantastiskt fin anläggning, två stora ridhus (det ena stort nog för internationella tävlingar), en stor bana ute, skog runt hörnet samt stora fina rum med bord, stolar osv.
Alla tips uppskattas!