Tips om träningsbok?

Vica

Trådstartare
Är det någon som vet om någon riktigt bra träningsbok (där det står om en massa olika tips om olika övningar, både i hopp och dressyr). Får sådan idétorka i bland att man inte ens har lust att rida.. :angel:

tacksam för alla svar!
 
Sv: Tips om träningsbok?

Inte någon som har en minsta aning? Snälla, någon där ute måste väl veta om det finns eller ej?
 
Sv: Tips om träningsbok?

tack

men jag menar en bok med konkreta övningar inte; så här sitter man i sadeln, så här travar man.. utan övning på övning på övning. alltså en hel bok fullspäckad med en massa hopp och dressyrövningar.:idea:

ingen som har nått bra tips?
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Någon som har bra koll på vad som finns för stallplatser nära Klippan, Åstorp, Munka-Ljungby, Ängelholm, Hyllinge? Jag flyttar...
Svar
0
· Visningar
1 187
Senast: Rikke
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
825
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 358
Senast: Lutten
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 269
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp