Asko
Trådstartare
Jag fyller 25 år iår och tänkte att jag skulle passa på att slå till lite då jag inte firat min 18 och 20 års dag så vidare stort av olika skäl. Det blir ändå bara familjen och nära (drygt 13 pers) men då tänkte jag på att äta ute på restaurang istället.
Men var?? Och det börjar närma sig då jag fyller år den 4e december. Jag behöver lite tips!
Jag tänker såhär:
- Antingen fin utsikt eller mysig/fin omgivning i restaurangen.
- Köttbaserad meny, då jag tycker bäst om kött än fisk eller vegetariskt. Men eftersom det är inom säsongen för julbord också så kan jag nog tänka mig det istället också.
- Pris på ca 500-600 per person kanske.
- Helst norröver, typ från katarinahissen/gamla stan och uppåt - vi bor själva i täby.
Hjäälp!
Tagga alla stockholmare ni vet!
(ja, jag postar detta i den VUXNA delen men jag hoppas att jag faller på gränsstrecket där )
Men var?? Och det börjar närma sig då jag fyller år den 4e december. Jag behöver lite tips!
Jag tänker såhär:
- Antingen fin utsikt eller mysig/fin omgivning i restaurangen.
- Köttbaserad meny, då jag tycker bäst om kött än fisk eller vegetariskt. Men eftersom det är inom säsongen för julbord också så kan jag nog tänka mig det istället också.
- Pris på ca 500-600 per person kanske.
- Helst norröver, typ från katarinahissen/gamla stan och uppåt - vi bor själva i täby.
Hjäälp!
Tagga alla stockholmare ni vet!
(ja, jag postar detta i den VUXNA delen men jag hoppas att jag faller på gränsstrecket där )