Tips. Inredningshjälp.

YaHilweh

Trådstartare
Vad kan jag göra med min nya lägenhet?

Sugen på att måla köksluckorna röda dock. Ska bara flörta med hyresvärlden och se om han inte kan betala. Och sedan ha metall inredning, metall micro osv...
Hur hade ni gjort?

DSC01365.JPG

Badrummet är lika gräsligt som köket, men jag är lite inne på att inreda det med ankor :p

DSC01367.JPG

Och sedan.. till rummet, vad tusan ska man hitta på där?
Har en brun skinnsoffa med två fåtöljer och en 120 säng som ska in. Har även en stationär dator jag vill få plats med. Funderar lite på att skärma av sängen med gardiner eller något.
Tänkte även se om man om möjligt kunde få hjälp med att tapetsera om här.

DSC01368.JPG

Sv: Tips. Inredningshjälp.

rött och metall i köket verkar häftigt!

De hemska kalla blå tapeterna skulle jag måla om eller tapetsera med en varm ljus färg så rummet blir varmare och större eftersom du skall ha in "en massa möbler"

Lycka till!

Rött kan vara en sån färg som hyresvärden inte alls gillar, så var beredd på att du kan få måla om dem igen innan du flyttar ut.

Jag har en fondvägg i ljusgrått och vitt (bara ränder, absolut inget iögonfallande) som jag kommer få återställa sen.

Jo jag vet att rött inte lär gillas. Men jag tänkte göra ett försök :)

Liknande trådar

Äldre Jag har precis flyttat till större boende, efter att ha bott i diverse små lägenheter med enbart ett till två fönster. Nu har jag en...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: Eina
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
K
Övr. Katt Jag och min pojkvän har blivit jourhem åt en liten skygg Ian. Han är någonstans mellan 3-6 månader, troligen närmare 5 mån. Är inte helt...
Svar
6
· Visningar
6 280
Senast: tindra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka