Aliche
Trådstartare
Jag har alltid gillat pumps, det är snyggt till typ allt, jeans, chinos, shorts, kjol och klänning! Och i år verkar de dessutom finnas i alla möjliga härliga måsteha-framkallande färger. Men jag kan inte gå i dom! Delvis har jag hög hålfot så jag upplever att jag liksom "går ur" dem och de lossnar från bakre delen av foten. Sen upplever jag att jag har svårt att gå ordentligt om underlaget inte är jämnt. Jag tänker mig inte stilettopumps a la 25 cm klack utan runt 10-11 cm skulle vara optimalt tror jag.
Jag vill gärna tro att det går att lära sig gå i dessa fantastiska pumps och att det finns bra tips, trix, hjälpmedel som gelekuddar, tejp, speciellt bra märken och annat som kan underlätta Och jag är helt övertygad om att Buke är oraklet att fråga för alla smarta råd!
Hjälp mig göra min vårstil lite snyggare och roligare
Jag vill gärna tro att det går att lära sig gå i dessa fantastiska pumps och att det finns bra tips, trix, hjälpmedel som gelekuddar, tejp, speciellt bra märken och annat som kan underlätta Och jag är helt övertygad om att Buke är oraklet att fråga för alla smarta råd!
Hjälp mig göra min vårstil lite snyggare och roligare