Tips för att hitta bortsprungen katt?

P

Plingplong

Imorgon är det 2 veckor sedan min älskade lille katt trillade ut genom fönstret och försvann :(
Han är en okastrerad innekatt och han föll ifrån 3dje våningen ner på asfalt, så jag vet inte om han är skadad.
Jag hoppas på att det är någon som har lite hittar-tips att komma med.
Jag har varit ute och lockat och letat men han kommer inte fram.
Vi har satt upp lappar i området och på söndag kommer det en annons i tidningen.
Fick ett tips om att leta sent på natten så inatt ställer jag klockan på 03 och går ut och letar.
Är det någon som har några fler tips?

Sv: Tips för att hitta bortsprungen katt?

Har tyvärr inget tips, men håller tummarna för att du ska hitta din älskade katt igen!

Har heller inget tips tyvärr, men jag lider så med dig! :(
Hoppas att ni hittar varandra igen!

Har du pratat m polis/katthem i närheten? Kan ju hända att nån lämnat in katten.

Ursch vad tråkigt :(

Har du satt upp en lapp nere i ditt eget hus, så att folk vet att det är din katt om han plötsligt sitter utanför?

Har inte pratat med polisen, visste inte att man kunde göra det?
Har däremot pratat med katthem och satt upp lappar på min egna gård och i min trappuppgång.
Det har ringt 2 personer men med fel katter :(

skulle jag hitta en katt å inte kunna ha den kvar skulle jag lämna den till polisen iaf... så kolla m dom..

åå tråkigt!!! men min innekatt var borta en gång i 7 veckor!!!!
han hade gått ner mer än halva kroppsvikten så de va ju inte mycke till katt kvar....men mitt tips är LAPPAR....LAPPAR.....LAPPAR!!!!!
överöverallt gärna med bilder för rätt va de e så hittar någon honom/henne..min katt hade inte gått så långt bort..typ 1 km från stället han försvann på..jag tror inte katter går så långt bort..eftersom katter alltid märker ut sina revir..så leta nära o runt omkring..upp med lappar..telefonstolpar..busskurer..affärer odyl..jag fick ge honom dextropur upplöst i vatten de första dagarna så han orkade att äta..o vips va han samma goa katt som innan :love:
Lycka till o ge inte upp ;)

hade faktiskt oxå 3 annonser i tidningen oxå...va ju min "bebis" som va borta....

Han är hemma!!

:banana:
Min älskade katt är sedan tisdags kväll tillbaka i hemmet! :bump: Ett par hade hittat honom i måndags, några km bort, och satt upp lappar i närmsta affär. Min sambos kompis, som bor där, såg lapparna och ringde oss, och en stund senare var vi återförenade! :love:

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 524
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
8 028
H
Katthälsa I söndags fick vi lite oplanerat hit en liten kattunge. Vi har sedan innan en hona på 7-8 månader (kastrerad). Till att börja med så...
Svar
6
· Visningar
4 312
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt Det har varit en konstig kattdag för mig och jag känner att jag måste ventilera och be om råd. Jag har två crx hon kastrater som går...
Svar
10
· Visningar
1 611
Senast: Tant Gredelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.