Centaur
Trådstartare
Jag har hittat världens bästa sårsalva, inte på öppna nya sår (då bör man använda en antibiotisk salva) men på gammla sår som ej vill läka. Hästen fick ett väldigt fult broddsår i februari, som läkte mkt långsamt, gick upp många ggr, när det äntligen såg ut att bli bra så sprack det och fick börja om.. Har provat med alla vanliga sårsalvar, samt Procell, och det blev Inte bättre...
Sen kom jag på att jag skulle prova med Elizabeth Arden Eight Hour Cream, den är dyyyr, men den funkar verkligen!!! Äntligen har såret läkt ihop ordentligt, finns ingen skorpa kvar som kan spricka, bara ett ärr, som jag tänker fortsätta smöra ett tag till.
Så ni som har hästar med svårläkta sår, prova den här salvan! Finns hos parfymerier.
Sen kom jag på att jag skulle prova med Elizabeth Arden Eight Hour Cream, den är dyyyr, men den funkar verkligen!!! Äntligen har såret läkt ihop ordentligt, finns ingen skorpa kvar som kan spricka, bara ett ärr, som jag tänker fortsätta smöra ett tag till.
Så ni som har hästar med svårläkta sår, prova den här salvan! Finns hos parfymerier.