Tinki hoppträning

Status
Stängd för vidare inlägg.
sista hoppträningen för i år. Som vanligt en taggad tinker häst. Det går verkligen att galoppera på stället innan man får mattes order att starta. Att det kan vara så kul! Lilla hästen med fel byggnad. Det är bara att styra och när jag inte orkar hålla ihop henne utan bara åker med, hon hoppar ändå. Hon tog omhoppningssvängar, jädrans tight. Som tränaren sa, det hade hon inte gjort för ett år sedan. Då gick det knappt rakt fram utan snubblingar. Hon har lärt sig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Let's be honest. Jag mår skit. Jag trivs med både personal och butiken Jag arbetstränar på så har inget med det att göra. Att jag ens...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: astronaut
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 856
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 446
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka