Tinker hästar i western!

P

Pepita

hej! jag såg en otroligt vacker Tinker-valack. Jag undrar om det finns tinker hästar som tävlar wwstern i hög nivå! ( borde kanske satt den här frågan i raser?? :smirk:

i alla fall. Jag undrar även hur många western ryttare det finns i sverige (som rider regelbundet alltså) ?

Sv: Tinker hästar i western!

Pepita skrev:
hej! jag såg en otroligt vacker Tinker-valack. Jag undrar om det finns tinker hästar som tävlar wwstern i hög nivå! ( borde kanske satt den här frågan i raser?? :smirk:

i alla fall. Jag undrar även hur många western ryttare det finns i sverige (som rider regelbundet alltså) ?

Jag har inte sett någon "på hög nivå" varför inte bli den första :p
Jag har ingen aning hur många det finns men vi borde väl vara en 10.000 i alla fall, eller vad säger ni andra :d

Monke :)

Det deltog en tinker i SM, roping, och det gick bra för honom med!

Det tävlar en tinker korsning i timed eventsen han e ganska så duktig....

någon som kommer ihåg gamla Junior? =)

Han var nog inte ren tinker men han såg ju ut som en sån!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 478
Senast: Nepenthe
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 283
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 102
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar