Tilltäppt tårkanal

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Kajo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 10 508
Sv: Tilltäppt tårkanal

Jag försöker inte "racka ner på nån" som du skrev. Jag bara säger min personliga åsikt.
Visst, det är inte riskfritt att söva en katt, men nuförtiden är medlen så bra testade att det är sällan det händer nåt!
(Har dessutom själv kört med aloe vera på kaninen, men det var efter att vet. rekommenderat att prova det)

Sv: Tilltäppt tårkanal

hemlig skrev:
Personligen skulle jag inte vilja prova naturläkemedel utan att först rådgöra med veterinär. Jag har skaffat ett djur och då har jag också ansvaret för att det mår bra!

Nu är ju inte naturläkemedel och homeopatmedicin samma sak....

//a

Liknande trådar

Katthälsa Stackars Soda mår inget vidare alls =/ Hittade honom igår "i en hög" på stallgolvet med alldeles för snabb andning. Var som en het trasa... 2
Svar
24
· Visningar
24 362
Katthälsa Var med min 8 månaders hankatt idag till veterinären för kastrering och tänkte samtidigt att de kunde kolla hans högra öga som har...
Svar
4
· Visningar
1 878
Senast: Sassy
·
Hästvård Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av följande. Idag skulle veterinären komma och kolla upp ett öga, som hästen haft...
Svar
6
· Visningar
1 969
Senast: limona
·
Hundhälsa Så att säga. Billys ena öga har vätskat, runnit och varit lite kladdigt på sistone. Jag har undersökt och så vitt jag kan se är det...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: Glimfeather
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus