Tillskott mot stela leder?

Sv: Tillskott mot stela leder?

Ja fast jag har inte tänkt att ge djävulsklo ;) Jag har har redan skrivit att jag ska prova nypon och gurkmeja. Att jag frågade om djävulsklo är för att jag vill veta mer, och andras erfarenheter :idea:

Äppelcidervinäger? Hmm, tycker hästarna om det? Hur mycket gurkmeja har du gett till din/dina hästar per dag? :)

Hmm, verkar inte bra ju. Tänker som sagt inte ge djävulsklo, men jag har en vän som vill att jag ska prova det och därför vill jag lära mig mer :) Tänker som sagt inte ge det! :banana:

Hyalonsyra, i detta fall Ortohyl. Jag har gått igenom det mesta, men det här tog priset. Vår gammelgubbe blev som en ung pöjk på nytt.:D

Finns ytterligare en variant som heter Stride tror jag.

Senast ändrad:

Conquer vet jag flera som ger sina hästar med goda resultat. Jag ger det till min häst som har Kissing Spines, eftersom han avlastar ryggen och blir sekundärt överansträngd i bakknäna. Än så länge inga bakslag peppar, peppar.....

Du kan läsa mer om det här: http://evavet.se/

Ohh tack för tipset :) Jag har börjat med nypon och gurkmeja och om det inte ger resultat kanske detta kan vara något att kolla upp :)

Glukosamin har jag börjat ge till min gamling :)

Liknande trådar

Foder & Strö Någon som har erfarenhet av kollagen- tillskott till häst med ligament- / senskada ? Självklart är hästen under vet uppsyn och nu även...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: ako
·
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
7
· Visningar
610
Hästvård Jag har aldrig riktigt trott på olika tillskott för en bättre prestation, utan har mer varit en sådan som förespråkat ett bra grovfoder...
Svar
8
· Visningar
484
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Min mammas gamla hund har börjat bli stel i lederna på senaste tiden, så jag har försökt att hitta något tillskott att ge honom som hade...
Svar
4
· Visningar
541
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka