Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En undran har en quarter som blir 3 nu iår,köper nu kraft grov o ger henne 3 kg /dag uppdelat på morgon o kväll.Klarar hon sig på detta för muskelutveckling mm.
Det framgår inte vad du ger för högiva men 3 kg kraftfoder låter väldigt mycket för en unghäst som jag antar inte rids för fullt än. Mina välmusklade snart 3 åriga Quartrar (ej inridna än) har fri tillgång av hö av god kvalite plus ca 8 hg havre /kornkross per dag.
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.