Tillbaka på ruta 1?!

replica

Trådstartare
Är hundvakt idag åt svärmors BC.. Iom att jag är sjuk så kunde vår lillskit (som har varit rastlös hela dagen) och deras hund Neo underhålla varandra..

Iallafall.. skulle ta en liten kort kissepromenad nu vid 16.00. Allt gick bra tills vi rundade hörnet av vårat hus.. Då flyger (bokstavligt talat) en pitbull ut från en balkong i huset mitt emot och hoppar på min vovve. Neo som är väldigt fäst vid Rexi går emellan och då vände sig pitbullen mot honom och högg istället, Neo la sig direkt ner på mage men den andra hunden fortsatte ändå.. Försökte dra iväg min hund medan jag försökte sparka bort deras, samtidigt som jag stod och vrålade som en jävla idiot att de skulle komma och hämta hundjäveln. Det vidrigaste var att människorna i lägenheten stod på balkongen och GLODDE i ett par minuter innan en liten tjej kom och drog bort sin hund - utan ett ord.

Neo sprang omkring och gnällde som en tok efteråt. Han drog och slet att jag var tvungen att gå hem igen...

Till saken hör att Neo blev attackerad i somras av en rottis/schäfer korsning och blev väldigt rädd för andra hundar.. De har tagit MÅNADER av min svärmor att träna upp honom igen.. Så jävla rädd att all träning är förstörd nu..
Fy fanken, har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!!!!

Liknande trådar

Hundhälsa Ja, bättre trådnamn kommer jag inte på och det är just hjälp jag är i stort behov utav. Några av er kommer kanske ihåg min tråd tråd...
Svar
4
· Visningar
1 126

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka