Tillbaka från barnkliniken...

Status
Stängd för vidare inlägg.

fettso

Trådstartare
Igår kl.13.00 skrevs jag och Miranda in på barnkliniken i halmstad,hon låg inne för tillväxthormonkontroll.

Dom stack fel fem ggr innan dom hittade rätt kärl,hon fick lugnande men var ändå vaken större delen av natten:( Dom tog prover varje halvtimma i 12 timmar:crazy: Jag har inte sovit en blund i natt.
Stackars lillan sover nu...
 
Sv: Tillbaka från barnkliniken...

Stackars lillgumman!
Hoppas det går bra, jag tänker själv hur det skulle kännas med ett barn på sjukhuset, så hjälplös man skulle känna sig!

Hur gammal är hon ungefär? Förstod hon vad som hände? Hoppas du får provsvaren snart och att allt ser bra ut!
Kramar från Stinaelin
 
Sv: Tillbaka från barnkliniken...

Hon är 1,5år,svaren kommer om 3-4 veckor.
Nej tyvärr tyckte hon nog att det var hemskt,allt var roligt fram tills dom skulle sätta kanylen...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 896
Senast: Egonson_
·
Katthälsa Igår skulle jag skriva om en av våra katter. Den som höll på att göra oss galna med sina jämranden och skrik. Men så öppnade vi upp ett...
Svar
0
· Visningar
3 247
Senast: et_flickan
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 849
Senast: martha
·
Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 525
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp