Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läs mer här: http://stallbredbyn.se/index.php?op...erliga-leder&catid=10:stall-bredbyn&Itemid=21Jag känner mig verkligen efter,för innan insändaren i Ronden den här veckan har jag inte ens hört talas om det. Kan bukefalisterna informera mig?
Jag vill veta allt!
Det finns mer information i tisdagens Ronden, sid 8. Tillverkaren avråder från att använda det för behandling i led.
Jag fattar inte heller varför man inte går vidare om det funkar bra? Varför är det så svårt att få till studier eller forskning på något som är verkar bra och är billigt?Om det fungerar så varför inte?
DMSO vill jag och många av de veterinärer jag har kontakt med spruta i leder och det fungerar med mycket goda resultat (ibland som med alla ledinjektioner) fast till ett mycket lägre pris än tuppkam.
Tycker detta låter som ett intressant medel skall läsa upp mig på det mera när jag inte ska på kurser hela tiden
Sa veterinären något om hur tunnare ledbrosk skulle påverka i högre farter?
Jag tänker att om ledbrosket är tunt så förloras en del av stötdämpningen och om benet dammar i marken i 100 km/h krävs det bra stötdämpning.
Men så klart, många hästar klarar ju att springa med mer eller mindre antal pålagringar i benen också.