Tik som löper - igen?

I

Instant

Min lilla vovva löpte för första gången i mitten/slutet av oktober. Någon vecka in på november slutade blödningarna men hennes tuttar har fortsatt vara svullna.

Men nu har jag sett små blodfläckar på tex. mattan hon nyss suttit på. :crazy: Kan hon ha börjat löpa igen eller vad är det här? :( Någon som varit med om något liknande?

Sv: Tik som löper - igen?

Ingen som vet? Kan det ha något med livmoderinflammation att göra eller vad kan det vara?! Är så orolig. :cry:

Liknande trådar

Hundträning Har en söt liten chihuahua som tidigare bajsade inomhus ofta men efter mycket ansträngningar blev hon bättre och började visa tydligt...
2
Svar
35
· Visningar
6 612
Senast: mysboll
·
Hundhälsa Min tik får återkommande feber, igår kväll var vi inne hos veterinären igen. Hon fick hög feber och blev hängig för ca en månad sen...
Svar
4
· Visningar
1 459
Senast: Amaranthe
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
6 116
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka