Tiger är här.

YlvaG

Trådstartare
Japp. Idag hämtade jag Tiger på stationen. Han och Aini har fått turats om att vara i badrummet tills husse kom hem, men nu ligger dom och stirrar på varandra på varsin sida om klösträdet. Vi får se hur det här går.

Tiger, fyraårig huskatt som inte haft det så lätt i livet.
tiger-039.jpg

Sv: Tiger är här.

Japp. Idag hämtade jag Tiger på stationen. Han och Aini har fått turats om att vara i badrummet tills husse kom hem, men nu ligger dom och stirrar på varandra på varsin sida om klösträdet. Vi får se hur det här går.

Tiger, fyraårig huskatt som inte haft det så lätt i livet.
tiger-039.jpg

Han ser jättego ut:) Var kommer han ifrån?

Hässleholm. En kompis kompis var jourhem åt honom och när sambon var där nere så vart han lite kär i Tiger.

Jag tror det kommer gå jättebra med honom och fröken fräs! Hon är ju en tjej, klart hon ska fräsa lite först. ;)
Lycka till med den nya familjemedlemmen!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
827
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 554
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 298
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Höjda elpriser
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur