Tidshoppning/stillhoppning??

G

GALEN I HÄSTAR

Hej! Jag undrar hur man ser när man går in på Tävlingsdatabasen och ska anmäla sig till en hopptävling och hur ser det ut när det är stillhoppning eller om det är tidshoppning? Är lite osäker och det är ju inte så bra om man kommer till en tävling och hoppar som om det vore tidshoppning fast det är stillbedömning!! ::confused:

Sv: Tidshoppning/stillhoppning??

Du måste alltså läsa propositionen (proppen) som tävlingsarrangören satt ihop (finns i princip alltid på arrangörens hemsida), där står det vilken bedömning varje klass har.

Liknande trådar

Hundträning Hej jag har fått ta även en schäfer på 2 år som är oplacerad pga av föra ägaren hade misshandlat henne, Hon är osäker men tillgiven...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: Springer
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Halloj, Jag tror här finns några som har piercingar och kanske vet. Har provat googla, men känner mig ändå lite osäker. Jag har...
Svar
15
· Visningar
625
Senast: Crossline
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 245
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024