Tid för registreringspapper

Sparky98

Trådstartare
Någon som vet hur långt tid det brukar ta att få registreringspapper på hund? SKK hade skrivit in fel namn på hunden så har lämnat in för rättning men undrar hur långt tid det brukar ta att få tillbaka inför tävlingar, prov etc. :)

SKK brukar vara snabba. Jag antar att det inte är registreringsbevis du menar, utan tävlingslicens för hund som inte är stambokförd i SKK?

SKK brukar vara snabba. Jag antar att det inte är registreringsbevis du menar, utan tävlingslicens för hund som inte är stambokförd i SKK?
Jo registreringsbeviset, han är renrasig :) Men de har skrivit Daalir istället för Daakir när de skickade hem så har varit tvungen att lämna in så de ska ge mig ett nytt med rätt namn. Får hoppas att jag får det snabbt!

Liknande trådar

R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 017
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 498
Senast: Vicks
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 316
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
657
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka