Tid för registreringspapper

Sparky98

Trådstartare
Någon som vet hur långt tid det brukar ta att få registreringspapper på hund? SKK hade skrivit in fel namn på hunden så har lämnat in för rättning men undrar hur långt tid det brukar ta att få tillbaka inför tävlingar, prov etc. :)

SKK brukar vara snabba. Jag antar att det inte är registreringsbevis du menar, utan tävlingslicens för hund som inte är stambokförd i SKK?

SKK brukar vara snabba. Jag antar att det inte är registreringsbevis du menar, utan tävlingslicens för hund som inte är stambokförd i SKK?
Jo registreringsbeviset, han är renrasig :) Men de har skrivit Daalir istället för Daakir när de skickade hem så har varit tvungen att lämna in så de ska ge mig ett nytt med rätt namn. Får hoppas att jag får det snabbt!

Liknande trådar

Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 219
Senast: Vicks
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 222
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 872
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 590
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30