JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Thomsson kvalar till reining-futurity
(Stallmagasinet)
Den USA-baserade Reiningryttaren Fredrik Thomsson, Nedpoint quarterhorses, tävlar ikväll svensk tid två hästar på Southwest Reining Futurity med 50 000 dollar i added money. Fredrik har två 3-åringar med och tävlingen är en förberedelse för NRHA-futurityt.
http://www.stallmagasinet.com/portal/content.asp?contentid=4136
Moderator
Hästnyheter
(Stallmagasinet)
Den svenska reiningryttaren Tove Lewenhaupt-Schmidt fortsätter att ha framgångar i USA. När NRHA i dagarna...
Hästnyheter
(Stallmagasinet)
Reiningtränaren Fredrik Thomsson rider svenskägda Saratoga Whiz på worldshow i Oklahoma på tisdag.
Saratoga Whiz som...
Hästnyheter
(Stallmagasinet)
Det blev en finalplats för Fredrik Thomsson i Southwest Futurityt i Oklahoma. Bueno Sxy Six fick en score på 214.5...
Hästnyheter
(Stallmagasinet)
Fredrik Thomsson har varit inne och ridit sin första häst i NRHA-futurityt i Oklahoma. Han red Bueno Sis Starlight och...
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Smakligt ben verkar många hundar uppskatta de nordiska tuggbenen med päls kvar, tex. Monster Hairy och Njords.
Hållbarare är tex...
Breen
Igår kl 23:53
Svar: 10
Visningar: 231
Hund
Vad heter den här?
Övr. Katt Min mamma hade två katter för många år sedan nu, dom hette Biggan och Ada :D
Seabaz
Igår kl 23:26
Svar: 68
Visningar: 3 426
Katt
Valp 2025
Övr. Hund Alla uppfödare jag känner inkl mig själv klipper klor på våra valpar 1 gång i veckan from v1. så dom flesta valpar är vana vid det
dobbis
Igår kl 22:45
Svar: 828
Visningar: 58 522
Hund