The sims hjälp?

AraSlei

Trådstartare
den här tråden ligger säkert helt fel, men jag tror jag får mest hjälp här :angel:

Finns det något att göra om man har slarvat bort serie-numret?

Min kära lillebror har nämligen haft spelet, och nu är manualen borta :mad:

Det är Double Deluxe jag vill installera, och i "Läs mig" mappen står det såhär:

"Serienummer
--------------
Du måste ha ett giltigt serienummer för att installera The Sims Deluxe Edition och för att registrera dig på www.thesims.com. Serienumret finns på CD-fodralet. Om du får problem med serienumret bör du kontakta Electronic Arts tekniska support. Mer information om hur du kontaktar teknisk support finns i den tryckta dokumentationen."


Frågan är: VART på CD-fodralet finns koden, eller har dom uttryckt sig knepigt, och menar att den är i manualen? :confused:
 
Senast ändrad:
Sv: The sims hjälp?

Koden brukar väl stå på papprerna som ligger i fodralet, tror jag.
På baksidan på ett av häftena :)


oj, nu såg jag vad din lillebror gjort...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: The sims hjälp?

då är det bara att strypa lillebrodern :/
 
Sv: The sims hjälp?

Är fodralet borta kan du ju bara bränna skivan från nån annan som har den och ta deras kod. Eller så laddar du bara ner det, alla versioner går att få utan serienummer....
 
Sv: The sims hjälp?

Jag har inte deluxe edition, men har för mig att på vanliga the sims (vi pratar första spelet nu va?) så finns nummret på baksidan av fodralet. Alltså inte i manualen utan just på fodralet. Fanns nån ruta där har jag för mig.
 
Sv: The sims hjälp?

Men den står ganska tydligt, så i så fall borde TS hittat den relativt lätt...

Till TS: Ta kontakt med EAs support! Man får svar fort om man mailar dem (i alla fall fick jag det i ett annat ärende).
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir galen... Har sedan tidigare The Sims 2 installerat på datorn, fast i Double Deluxe versionen, dvs på samma skiva ligger...
Svar
2
· Visningar
2 536
Senast: zassoo
·
S
IT & mobiler F-rbaskade The Sims! :mad: Det spelet krånglar då alltid. Igår kväll när jag skulle spela Studentliv så hänger sig spelet i kvarteret...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: Carpe_Diem
·
IT & mobiler Jag har bara det vanliga, första spelet. Men vill ha mer :love: Nu undrar jag vilket jag ska köpa härnäst, The Sims - Double Deluxe...
2
Svar
25
· Visningar
2 353
Senast: Yossarian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp